8 évig fejlesztették, 200 millió dollárt költöttek rá, most két hét után lelövik a Sony csúcsjátékát

kami911 képe

Fórum: 

Emlékeznek még a Daikatanára? Tudják, a legendás John Romero (Wolfenstein, Quake, Doom) első játéka az id Software-től való távozása után, amit nagy csinnadrattával harangoztak be, aztán minden idők egyik legnagyobb videójátékos bukásaként került be a történelemkönyvekbe. Na, a Sonynak most ezt sikerült jócskán túlszárnyalnia, a cég ugyanis bejelentette, hogy két héttel a megjelenés után lelövi a Concord nevű lövöldözős játékát, amit 2016 óta fejlesztettek és becslések szerint 200 millió dollárt is költhettek rá.

A szerverek lelövését a játékot fejlesztő Firewalk Studios egyik kulcsfigurája, a Concord vezető fejlesztője, Ryan Ellis jelentette be a PlayStation Blogon, ahol egyben az is kiderült, hogy rendhagyó módon vissza is fizetik a játék árát mindenkinek, aki szeptember 6-ával elveszíti a hozzáférését. Ellis megköszönte a támogatást azoknak, akik velük tartottak, és azt írta, a játék egyes részeit jól is fogadták, de elismerte, hogy máshol nem sikerült azt hozni, amit elterveztek.

Az nem derült ki a közleményből, hogy mik a stúdió tervei a jövőre, de úgy tűnik, hogy nem akarják teljesen elengedni a játékot. Az IGN-nek nyilatkozó elemzők szerint a Concorddal amúgy az volt a legnagyobb gond, hogy 40 dollárt, vagyis több mint 14 ezer forintot kértek érte, miközben már előre látszott, hogy semmi újat nem fog tudni az összes többi hero shooterhez képest, amikkel ráadásul ingyen lehet játszani.

https://telex.hu/after/2024/09/04/sony-playstation-videojatek-concord-bukas