Ebben a cikkben egy olyan megoldás kerül ismertetésre, amely automatizálja az egyszer használatos kód beírását asztali számítógépes, vagy laptopos megoldásnál. Manapság a digitális ügyintézés egyre inkább az okostelefonokhoz és mobilalkalmazásokhoz kötődik, de nem mindenki rendelkezik okostelefonnal, vagy esetleg nem kívánja azt használni a mindennapi ügyintézéshez. Az Ügyfélkapu+ (plusz) használata során azonban fontos tudni, hogy nem szükséges okostelefon ahhoz, hogy a szolgáltatásokat igénybe vegyük.
Manapság a digitális ügyintézés egyre inkább az okostelefonokhoz és mobilalkalmazásokhoz kötődik, de nem mindenki rendelkezik okostelefonnal, vagy esetleg nem kívánja azt használni a mindennapi ügyintézéshez. Az Ügyfélkapu+ (plusz) használata során azonban fontos tudni, hogy nem szükséges okostelefon ahhoz, hogy a szolgáltatásokat igénybe vegyük. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet okostelefon nélkül is, akár egy asztali számítógép segítségével hozzáférni az Ügyfélkapu rendszerhez, és milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a különböző felhasználók számára.
Manapság a digitális ügyintézés egyre inkább az okostelefonokhoz és mobilalkalmazásokhoz kötődik, de nem mindenki rendelkezik okostelefonnal, vagy esetleg nem kívánja azt használni a mindennapi ügyintézéshez. Az Ügyfélkapu+ (plusz) használata során azonban fontos tudni, hogy nem szükséges okostelefon ahhoz, hogy a szolgáltatásokat igénybe vegyük. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet okostelefon nélkül is, akár egy asztali számítógép segítségével hozzáférni az Ügyfélkapu rendszerhez, és milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a különböző felhasználók számára.
Manapság a digitális ügyintézés egyre inkább az okostelefonokhoz és mobilalkalmazásokhoz kötődik, de nem mindenki rendelkezik okostelefonnal, vagy esetleg nem kívánja azt használni a mindennapi ügyintézéshez. Az Ügyfélkapu+ (plusz) használata során azonban fontos tudni, hogy nem szükséges okostelefon ahhoz, hogy a szolgáltatásokat igénybe vegyük. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet okostelefon nélkül is, akár egy asztali számítógép segítségével hozzáférni az Ügyfélkapu rendszerhez, és milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a különböző felhasználók számára.
Manapság a digitális ügyintézés egyre inkább az okostelefonokhoz és mobilalkalmazásokhoz kötődik, de nem mindenki rendelkezik okostelefonnal, vagy esetleg nem kívánja azt használni a mindennapi ügyintézéshez. Az Ügyfélkapu használata során azonban fontos tudni, hogy nem szükséges okostelefon ahhoz, hogy a szolgáltatásokat igénybe vegyük. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet okostelefon nélkül is, egy régi, Java képes mobiltelefonnal hogyan lehet a szükséges Ügyfélkapu Plusz idő alapú belépési azonosítót legeneráltatni, ilyen 10 évnél régebbi készülékekkel.
Manapság a digitális ügyintézés egyre inkább az okostelefonokhoz és mobilalkalmazásokhoz kötődik, de nem mindenki rendelkezik okostelefonnal, vagy esetleg nem kívánja azt használni a mindennapi ügyintézéshez. Az Ügyfélkapu használata során azonban fontos tudni, hogy nem szükséges okostelefon ahhoz, hogy a szolgáltatásokat igénybe vegyük. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet okostelefon nélkül is, akár egy asztali számítógép segítségével hozzáférni az Ügyfélkapu rendszerhez, és milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a különböző felhasználók számára.