A Szerencsejáték Zrt. hivatalos közleményben hívta fel a figyelmet arra, hogy a közösségi médiában egy olyan videó terjed, amely a vállalat nevével, arculatával és logójával visszaélve próbálja megtéveszteni a felhasználókat. A felvétel mesterséges intelligencia segítségével készült, és látszólag valós személyek, híradószerű környezetben buzdítanak a „Szerencse Klub” nevű, valójában nem létező szolgáltatás használatára.
A világ nagy figyelmet kapó eseményei mindig vonzzák a kiberbűnözők figyelmét, akik nem haboznak kihasználni azokat a közönség kíváncsiságát és érzelmeit manipulálva, hogy csalásokat, dezinformációt és rosszindulatú szoftvereket terjesszenek. Ezt a jelenséget a szakemberek „kiberfenyegetés opportunizmusnak” nevezik, amely azt jelenti, hogy a támadók a magas érdeklődésű globális eseményeket használják fel különféle digitális támadások elindítására.