Ahogy azt 10 hónapja írtuk már: Tegyünk valamit a játékok megőrzéséért! A videojátékok rajongói és fogyasztói egyre hangosabban lépnek fel az ellen, hogy a fejlesztők és kiadók eltávolítsák az általuk már megvásárolt játékokat. A „Stop Killing Games” fogyasztói mozgalom, amelyet eredetileg a YouTuber Accursed Farms indított el, napjainkra nemcsak hatalmas népszerűségre tett szert, hanem fontos eredményeket is elért mind az Egyesült Királyságban, mind az Európai Unióban.
Végképp eltörölni, talán ez lenne a mottója a játékiparnak, ahol a kevésbé sikeres, vagy éppen a zeniten túl lévő játékokat a kiadók egyszerűen csak elindíthatatlanná tesznek. Vagy azért, mert készült a játékból egy új, vagy legalábbis felújított változat, vagy mert a kiszolgálók üzemeltetési költsége megjelenik egy pénzügyi kimutatásban és már nem termeli ki a játék a megfelelő összeget.