1978. június 11-én a Texas Instruments bemutatta a Speak & Spell nevű (Mondd és betűzd!) beszélő oktatójátékot, amely mérföldkő lett a beszédszintézis és a játékipar történetében. Ez volt az első olyan eszköz, amely elektronikus úton, egyetlen szilíciumchip segítségével utánozta az emberi beszédet. A készülék nemcsak a gyermekek tanulását forradalmasította, hanem azzal is történelmet írt, hogy megalapozta a modern beszédfeldolgozás (speech processing) és mesterséges beszéd (synthetic speech) technológiáját.
1974. december 19-én a Micro Instrumentation and Telemetry Systems (röviden: MITS) elkezdte árusítani az Altair 8800 nevű mikroszámítógép-készletet. Bár a gép működése rendkívül egyszerű volt – a felhasználók kapcsolók segítségével adhattak meg adatokat, az eredményeket pedig LED-ek jelezték ki –, mégis korszakalkotó szerepet töltött be a számítástechnika történetében.
1974. november 29-én megjelent a Popular Electronics magazin januári száma, amely az Altair 8800 mikroszámítógép készletet mutatta be a címlapján. Ez az esemény mérföldkőnek bizonyult a számítástechnika történetében, hiszen az Altair 8800 sikere segített megalapozni a mikroprocesszor-alapú számítógépek népszerűségét, és inspirációt nyújtott számos korai technológiai úttörő számára.
1972. november 29-én az Atari bemutatta első termékét, a Pongot, amely az első kereskedelmi szempontból sikeres videojáték lett. A játék hatalmas népszerűsége elindította a videojáték-ipart, és az Atari a '80-as évek elejére meghatározó szereplővé vált mind az arcade, mind az otthoni konzolok piacán.
1948-ban a Polaroid Land Camera Model 95 megjelenése nemcsak egy új termék bevezetését jelentette, hanem egy teljesen új fotózási élményt hozott el. Az azonnali fényképezés ötlete hatalmas sikert aratott, és örökre megváltoztatta a fényképezőgépekről alkotott elképzeléseinket.