A Wine és Linux alatt futó Windows-játékok teljesítményének egyik kulcseleme, a DXVK legújabb, 2.7-es verziója most vált elérhetővé, és számos fontos újítással, hibajavítással, valamint játékkompatibilitási fejlesztéssel érkezik. A DXVK egy olyan Vulkan-alapú implementáció, amely a Direct3D 9, 10 és 11 API-kat fordítja le Vulkanra, így lehetővé téve, hogy a Windows-játékok hatékonyan fussanak Linuxon, főként a Wine vagy Proton környezetekben.
Két hónappal a 2.5.3-as verzió után megérkezett a DXVK 2.6-os kiadása, amely jelentős fejlesztéseket hoz a Linuxon Wine vagy Proton segítségével futtatott Windows-játékokhoz. A legnagyobb újdonság, hogy az Nvidia Reflex támogatást kapott a D3D11 játékokban, feltéve, hogy azok a Proton Experimental verzióján futnak, és az Nvidia illesztőprogramja támogatja a VK_NV_low_latency2 funkciót.