Megjelent a DXVK 2.5.3, a Vulkan-alapú D3D9, D3D10 és D3D11 implementáció harmadik karbantartó kiadása Linux és Wine rendszerekhez. Az új verzió számos játékhoz nyújt fejlesztéseket és hibajavításokat, amelyek tovább javítják a kompatibilitást és a teljesítőképességet.
A DXVK legújabb, 2.5.2-es verziója új javításokat és optimalizációkat hozott, amelyek még hatékonyabbá teszik a Windows-játékok futtatását Linuxon. A frissítés számos népszerű játékhoz kínál kompatibilitási fejlesztéseket és problémamegoldásokat.
Megjelent DXVK 2.5, amely új memóriakezelési fejlesztései és az emulált kurzor támogatása optimalizált működést biztosítanak számos játéknak, különösen a D3D9 API-hoz, és az Unreal Engine 3 motorral készült játékoknak. Megjegyezendő, hogy az elvárt és az ajánlott MESA illesztőprogram verziók is növekedtek, így érdemes a hír végét is áttekinteni.
Megjelent DXVK 2.4.1-es verziója. A DXVK 2.4.1 legújabb frissítése számos játék támogatását javítja, beleértve a God of War-t és a GTA: San Andreas-t. A Vulkan alapú D3D9, D3D10 és D3D11 Linux és Wine megvalósítás további teljesítmény- és stabilitásnövelő fejlesztésekkel érkezik.
Megjelent DXVK 2.3-as verziója új fejlesztésekkel és újdonságokkal bővült. Az egyik legfontosabb újdonság megjelenítési és beállítási fejlesztésekkel kapcsolatosak, illetve egy sor hibajavítás és teljesítménynövelés is érkezett ebbe a verzióba.
A most megjelent DXVK 2.2-es verziója új fejlesztésekkel és újdonságokkal bővült. Az egyik legfontosabb újdonság a D3D11-es eszközök létrehozása egy D3D12-es eszközön, illetve egy sor hibajavítás és teljesítménynövelés is érkezett ebbe a verzióba.
A DXVK 2.1-es verziója megjelent, amely új fejlesztésekkel és újdonságokkal bővült. Az egyik legfontosabb újdonság az HDR támogatás, amely a rendszeren HDR10 színtérrel rendelkező játékok esetén engedélyezhető
Megjelent a DXVK 2.0 verziója, amely a Steam rendszeren futtatható Windows-os játékok futtató komponense. A DXVK programkönyvtár segítségével a windows-os D3D9, D3D10 és D3D11 DirectX rendszerhívásokat fordítja át Vulkan-nal kompatibilis rendszerhívásokra. Ezt használja a Steam-be integrált, Wine köztesréteg alapú, Proton, amely lehetővé teszi a Windows-on futó játékok Linuxon futtatására. Fontos újdonság, hogy ehhez a verzióhoz már Vulkan 1.3 kompatibilis illesztőprogramok szükségesek.