Két hónappal a 2.5.3-as verzió után megérkezett a DXVK 2.6-os kiadása(külső hivatkozás), amely jelentős fejlesztéseket hoz a Linuxon Wine vagy Proton segítségével futtatott Windows-játékokhoz. A legnagyobb újdonság, hogy az Nvidia Reflex támogatást kapott a D3D11 játékokban, feltéve, hogy azok a Proton Experimental verzióján futnak, és az Nvidia illesztőprogramja támogatja a VK_NV_low_latency2 funkciót.
Az NVIDIA kiadta legújabb Linux grafikus illesztőprogramját, a 570.124-es verziót, amely több hibajavítást és teljesítménybeli fejlesztést tartalmaz. Az új verzió már letölthető, és különösen ajánlott azok számára, akik a lehető legjobb támogatást szeretnék biztosítani GPU-juk számára.
Az NVIDIA kiadta az NVIDIA 570 grafikus illesztőprogram béta verzióját Linux, FreeBSD és Solaris rendszerekhez, amely számos új funkciót és teljesítménybeli fejlesztést tartalmaz.
Megjelent (külső hivatkozás)a DXVK 2.5.3, a Vulkan-alapú D3D9, D3D10 és D3D11 implementáció harmadik karbantartó kiadása Linux és Wine rendszerekhez. Az új verzió számos játékhoz nyújt fejlesztéseket és hibajavításokat, amelyek tovább javítják a kompatibilitást és a teljesítőképességet.
A DXVK legújabb(külső hivatkozás), 2.5.2-es verziója új javításokat és optimalizációkat hozott, amelyek még hatékonyabbá teszik a Windows-játékok futtatását Linuxon. A frissítés számos népszerű játékhoz kínál kompatibilitási fejlesztéseket és problémamegoldásokat.
Az NVIDIA kiadta a GNU/Linux, FreeBSD és Solaris rendszerekhez készült NVIDIA 565.77(külső hivatkozás)-ös, zárt tulajdonosi grafikus eszközvezérlő illesztőprogramját, amely számos újdonságot tartalmaz. Az NVIDIA új grafikus illesztőprogramja, amely a „Production Branch” legfrissebb stabil verziója azoknak a felhasználóknak készült, akik a stabilitást helyezik előtérbe.
Az NVIDIA kiadta a GNU/Linux, FreeBSD és Solaris rendszerekhez készült NVIDIA 550.135(külső hivatkozás)-ös, zárt tulajdonosi grafikus eszközvezérlő illesztőprogramját, amely számos újdonságot tartalmaz. Az NVIDIA új grafikus illesztőprogramja, amely a „Production Branch” legfrissebb stabil verziója azoknak a felhasználóknak készült, akik a stabilitást helyezik előtérbe, és nem szeretnének az új funkciókat bevezető 560-as sorozatot használni.
Megjelent(külső hivatkozás) DXVK 2.5, amely új memóriakezelési fejlesztései és az emulált kurzor támogatása optimalizált működést biztosítanak számos játéknak, különösen a D3D9 API-hoz, és az Unreal Engine 3 motorral készült játékoknak. Megjegyezendő, hogy az elvárt és az ajánlott MESA illesztőprogram verziók is növekedtek, így érdemes a hír végét is áttekinteni.
Megjelent(külső hivatkozás) DXVK 2.4.1-es verziója. A DXVK 2.4.1 legújabb frissítése számos játék támogatását javítja, beleértve a God of War-t és a GTA: San Andreas-t. A Vulkan alapú D3D9, D3D10 és D3D11 Linux és Wine megvalósítás további teljesítmény- és stabilitásnövelő fejlesztésekkel érkezik.
Az NVIDIA nemrégiben kiadta az NVIDIA 560 grafikus illesztőprogram-sorozat stabil verzióját Linux, FreeBSD és Solaris rendszerekhez, amely az első olyan kiadás, amely alapértelmezés szerint nyílt forráskódú GPU kernel modulokat használ.
Az NVIDIA nemrégiben kiadta az NVIDIA 560 grafikus illesztőprogram-sorozat béta verzióját Linux, FreeBSD és Solaris rendszerekhez, amely az első olyan kiadás, amely alapértelmezés szerint nyílt forráskódú GPU kernel modulokat használ.
A nyílt forráskódú Vulkan meghajtó, amely most már Vulkan 1.3 megfelelőséggel is rendelkezik, része lesz az előttünk álló Mesa 24.1 grafikus rendszer verziósorozatnak. Az NVK nyílt forráskódú Vulkan grafikus meghajtójuk a Mesa grafikus rendszerben már nem kísérleti állapotban van, hanem stabil, és készen áll a használatra.
Az NVIDIA kiadta a GNU/Linux, FreeBSD és Solaris rendszerekhez készült NVIDIA 550.54.14(külső hivatkozás)-es, zárt tulajdonosi grafikus eszközvezérlő illesztőprogramját, amely számos újdonságot tartalmaz.
Az NVIDIA kiadta a GNU/Linux, FreeBSD és Solaris rendszerekhez készült NVIDIA 550.40.07(külső hivatkozás)-es béta állapotú zárt tulajdonosi grafikus eszközvezérlő illesztőprogramját, amely számos újdonságot tartalmaz.
A Vulkan 1.3.272 a szokásos különböző hibajavításokat és tisztázásokat tartalmazza, amelyek az elmúlt héten gyűltek fel a specifikációban. Néhány probléma megoldása mellett két új kiterjesztés is bekerült a frissítésbe.
Az első új kiterjesztés a VK_EXT_layer_settings, amelyet olyan cégek dolgoztak ki, mint a LunarG, Google, Khronos, és mások. A VK_EXT_layer_settings lehetővé teszi a Vulkan API rétegek viselkedésének programozható konfigurálását.